piątek, 23 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Czy Facebook może zatrzymać kampanie reklamową?

Czy Facebook może zatrzymać kampanie reklamową?

Facebook dzięki swojej funkcjonalności umożliwia również prowadzenie kampanii reklamowych. Tworzenie takiej kampanii zabiera trochę czasu i wymaga wkładu pracy, jednakże czasem dochodzi do sytuacji, w której Facebook nie przyjmuje reklamy. W jakich sytuacjach Facebook może zatrzymać kampanię reklamową i co zrobić, aby tego uniknąć? Spróbujemy wyjaśnić to w dzisiejszym artykule. 

W jakich sytuacjach może dojść do zatrzymania kampanii reklamowej? 

  • Zbyt duża ilość tekstu – Facebook ma określoną liczbę tekstu na grafikach. Aby uniknąć zatrzymania reklamy, warto wcześniej zapoznać się z ograniczeniami i dopasować je do wprowadzonych norm;
  • Niespójność reklamy z tym, czego dotyczy – Facebook analizuje nie tylko wprowadzane reklamy, ale również strony, na które dana reklama przekierowuje. Jeśli okaże się, że potencjalny odbiorca może zostać oszukany, kampania reklamowa zostanie zatrzymana;  
  • Słaba jakość – reklamy słabej jakości często nie są dopuszczalne przez serwis społecznościowy z uwagi na to, aby publikować to co podoba się użytkownikom;
  • Niestosowna reklama – wulgarne znaki czy nieodpowiednia grafika są wyraźnym powodem do zatrzymania reklamy.

Pełna lista zakazanych rzeczy na Facebooku jest dostępna na platformie serwisu społecznościowego.  

Przed publikacją kampanii reklamowej, warto zawsze przypomnieć sobie facebookowe zasady dotyczące treści reklam oraz zakazane elementy, aby uniknąć niepotrzebnych problemów i marnowania czasu. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments