poniedziałek, 19 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Elektroniczny system BDO – start 16 grudnia 2019

Elektroniczny system BDO – start 16 grudnia 2019

BDO – Baza danych odpadowych 

Aby uzyskać dostęp do BDO, należy wejść do systemu Bazy Danych Odpadowych i potwierdzić swoją tożsamość za pośrednictwem Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej. Po potwierdzeniu użytkownik otrzyma dostęp do podstawowych funkcji bazy. Pełny dostęp będzie możliwy, gdy dany użytkownik, który będzie zalogowany przez KWIE powiąże z kontem podmiotu zarejestrowanego z BDO. Powiązanie to będzie możliwe, gdy wprowadzimy 9-cyfrowy numer rejestrowy (login) oraz hasło: 

  • Aktualne hasło do rejestru BDO – jeśli użytkownik przeprowadził już pierwsze logowanie 
  • Tymczasowe hasło nadane przez Urząd Marszałkowski – jeśli użytkownik nie przeprowadził pierwszego logowania 

Użytkownik w Bazie Danych Odpadowych może występować w dwóch rolach: 

  1. Użytkownik główny (logowanie za pomocą Profilu Zaufanego, bankowości elektronicznej): 
  • Dodawanie kolejnych użytkowników głównych oraz podrzędnych dla swojego podmiotu; 
  • Tworzenie wpisów o ewidencji odpadów; 
  • Dostęp do wszystkich elementów systemu Bazy Danych Odpadowych;
  • Wysyłanie oraz sporządzanie sprawozdań; 
  • Edytowanie miejsca prowadzenia działalności oraz dodawanie nowych miejsc;  
  1. Użytkownik podrzędny (logowanie za pomocą loginu i hasła): 
  • Operacje w ramach modelu ewidencji odpadów. 

Do konta można dodawać wielu użytkowników zarówno głównych, jak i podrzędnych. Nie ma żadnego ograniczenia w ramach jednego podmiotu. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments