poniedziałek, 19 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Informator po Google Ads

Informator po Google Ads

Sprzedaż produktów czy usług w sklepie internetowym to szeroki zakres działań z tym związanych. Nie wystarczy otworzyć sklep, dodać produkty ze zdjęciami i opisami oraz wybór modelu sklepu. Aby doszło do zamówienia, musisz zdobyć klientów. Marketing zdecydowanie może w tym pomóc. Jednym z dobrych sposobów jest korzystanie z płatnego marketingu, który oferuje firma Google – Google Ads.  

Jak zacząć? 

Na samym początku musisz założyć konto na Google Ads. Niezbędne do tego jest posiadanie konta na gmailu. Założenie jest całkowicie darmowe – opłaty zaczynają się dopiero po ruszeniu kampanii reklamowej. 

Opłata pobierana jest po kliknięciu każdego użytkownika w wyskakującą reklamę. Dzięki modelowi Pay Per Click nie musisz myśleć o opłatach pod koniec miesiąca, wystarczy zaplanowanie budżetu. 

Niestety nie wszystkie reklamy są wyświetlane jako pierwsze po wpisaniu konkretnej frazy. Firma Google musi zdecydować kto będzie wyświetlany wyżej i częściej. Mają wpływ na to przede wszystkim: stawka jaką firma jest w stanie zapłacić za wyświetloną reklamę oraz ogólny wygląd kampanii reklamowej.  

Najbardziej popularne rodzaje reklam w Google Ads: 

  • Reklamy tekstowe;
  • Reklamy graficzne;
  • Reklamy produktowe;
  • Remarketing.

Pierwsza reklama w Google Ads – jak zacząć? 

  • Ustal budżet – musisz zdecydować, ile masz zamiar płacić za wyświetlane reklamy (dziennie lub miesięcznie);
  • Określ grupę odbiorców;
  • Ustal słowa kluczowe;
  • Ustal frazy wykluczające;
  • Dopasowanie – zdecyduj, czy reklamy mają pojawiać się jedynie po wpisaniu słów kluczowych czy może także po podobnych słowach.

Google Ads jest jedną lepszych form marketingu. Dzięki precyzyjnemu dopasowaniu do potrzeb klientów cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców.  

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments