poniedziałek, 19 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Jak funkcjonuje marketing automation?

Jak funkcjonuje marketing automation?

Marketing Automation, to po polsku automatyzacja marketingu. Jest to prowadzenie takich działań marketingowych, które pozwalają na zbieranie danych transakcyjnych na temat klientów i usprawnienia procesów sprzedażowych. Informacje pozyskane w taki sposób pozwalają na prowadzenie kampanii reklamowych na wszystkich kanałach. Dzięki wykorzystaniu oprogramowania, takiego jak SALESmenago komunikaty marketingowe będą jeszcze lepiej dostosowane do odbiorców. Za pomocą tego oprogramowania zarówno prace marketingowe jak i sprzedażowe mogą być zautomatyzowane. Platforma automatyzacji marketingu monitoruje zachowania użytkowników za pomocą plików cookie i pozyskuje tzw. leady, czyli kontakty do użytkowników. Dzięki czemu później można spersonalizować komunikację.  

Oto niektóre z najważniejszych funkcjonalności oprogramowania SALESmenago

  • Scoring – wprowadzenie punktacji za określone działania na stronie (np. Zapoznanie się z cennikiem, dodaniem produktu do koszyka, zakup, polubienie profilu na Facebooku). W taki sposób można zaobserwować m.in. który użytkownik może zostać naszym potencjalnym klientem. Pozyskując leady i punktując je, praca działu sprzedaży będzie jeszcze szybsza i wydajniejsza, a marketer dopasuje kampanie pod danego klienta. Sprzedawca będzie widział, do którego potencjalnego klienta zadzwonić w pierwszej kolejności;
  • Segmentacja – dodawanie tzw. tagu dla każdego użytkownika, czyli tak jakby podzielenie wszystkich użytkowników na pewne grupy, które mogą być zainteresowane różnymi ofertami. Nie każdego użytkownika odwiedzającego naszą stronę ciekawi to samo. Dlatego korzystając z podziału, pracownik będzie wiedział którą reklamę czy wiadomość może wysłać do danego użytkownika. Ułatwi to im pracę a równocześnie pozwoli na zbudowanie głębszej więzi z odbiorcami; 
  • E-mail dynamiczny 1-do1 – wiadomości wysyłane do jednego użytkownika (życzenia urodzinowe, porzucony koszyk, wiadomość powitalna). 

Po wprowadzeniu do swojej działalności Marketing Automation, będziesz w stanie sprawdzić efektywność poszczególnych działań. Dzięki spersonalizowanym formularzom kontaktowym wzrośnie ilość pozyskiwanych leadów, a co za tym idzie, ilość potencjalnych klientów. Oprogramowanie SALESmenago zoptymalizuje pracę w firmie oraz ułatwi współpracę między działami. 

Korzystanie z takiej platformy pomoże w dostarczaniu odpowiednich wiadomości do właściwych użytkowników w odpowiednim czasie. Poprzez segmentacje, wysyłane wiadomości czy e-maile będą odpowiadały oczekiwaniom użytkowników i nie będą “atakować” niepotrzebnymi ofertami, z których klient by nie skorzystał. Dopasowując treść pod danego użytkownika jesteśmy w stanie zachęcić go do dokonania zakupu. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments