piątek, 23 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Jak oprogramowanie może ułatwić funkcjonalność w prowadzeniu sklepu internetowego?

Jak oprogramowanie może ułatwić funkcjonalność w prowadzeniu sklepu internetowego?

Otwierając sklep internetowy, wielu właścicieli stoi zapewne przed pytaniem – jak ułatwić i zautomatyzować sobie pracę? Dobrym wyborem jest skorzystanie z opcji prowadzenia sklepu w modelu SaaS (Software as a Service), czyli oprogramowanie jako usługa. Sprzedawca może skorzystać z tzw. Oprogramowania w abonamencie, czyli może skorzystać nawet na miesiąc. Przykładem jest sklep https://www.shoper.pl/. Dlaczego zatem warto zdecydować się na prowadzenie sklepu w sieci “na abonament” z pomocą oprogramowania? 

  1. Szybkie rozpoczęcie: 

Korzystając z oprogramowania, jakie oferuje Shoper, otwarcie sklepu internetowego to zaledwie kilka dni. Oprogramowanie ułatwi chociażby “zatowarowanie” sklepu. Nie trzeba wrzucać każdego produktu po kolei do swojej oferty. Dzięki wielu integracjom, Shoper może załadować produkty z twojego magazynu czy hurtowni, w której się zaopatrujesz wraz z wszystkimi opisami i zdjęciami. W ciągu kilku minut twój sklep może być w pełni zatowarowany. Wystarczy kilka kliknięć i gotowe. 

  1. Łatwa sprzedaż: 

Sprzedaż przy pomocy oprogramowania sprawia, że sprzedawca nie musi martwić się o zatrudnianie sztabu osób. Usługodawca zatrudnia wysokokwalifikowanych specjalistów, którzy każdego dnia nadzorują nad rozwojem i kondycją oprogramowania tak, aby każdy klient był zadowolony. Sprzedawca tak naprawdę, przy mniejszej działalności może działać w pojedynkę, nie musi posiadać profesjonalnej wiedzy. Może zając się po prostu sprzedażą. Co więcej, korzystając z oprogramowania Shoper, wystarczy mu jedynie komputer oraz dostęp do internetu. Prowadzić swój sklep może z dowolnego miejsca. Korzystając z oprogramowania Shoper można sprzedawać te same produkty również na kanałach sprzedażowych, takich jak Allegro czy Ceneo. Oprogramowanie Shoper obsługuje cały proces zakupowy: od przyjęcia zamówienia, przez jego wysyłkę, aż do ostatniego etapu rozliczenia księgowo-magazynowego. 

  1. Niskie koszty prowadzenia: 

Oprogramowanie Shoper umożliwia opłacenie za pomocą abonamentu. Już od kilku złotych miesięcznie można prowadzić swój biznes on-line. Raty te nie obciążają budżetu firmy. Każdy dobrowolnie może zdecydować jaką opcję abonamentu wybiera. Shoper prezentuje 4 warianty: 

  • Złoty; 
  • Platynowy; 
  • Diamentowy; 
  • Premium. 

W cenie pakietu występują: 

  • Zintegrowane płatności online; 
  • Integracja z firmami kurierskimi i paczkomatami; 
  • Możliwość połączenia sklepu ze sklepem na Facebooku; 
  • Dostęp do porównywarek cenowych; 
  • Integracja z platformami sprzedażowymi (Ceneo, Allegro); 
  • Certyfikat SSL; 
  • Zgodność z RODO; 
  • Nielimitowane wersje językowe; 
  • Możliwość podpięcia do własnej domeny. 

Co najważniejsze, oprogramowanie Shoper nie pobiera żadnej prowizji od sprzedaży. 

  1. Wsparcie techniczne: 

Przedsiębiorca rozpoczynający swoją działalność w on-line często potrzebuje wsparcia oraz odpowiedzi na wiele pytań związanych z otwarciem sklepu. Pytania pojawiają się nie tylko na początku prowadzenia sklepu, ale również w trakcie funkcjonowania. Korzystając ze wsparcia Shoper, klient może w każdej chwili skorzystać z pomocy specjalistów, którzy pomogą rozwiązać pojawiające się problemy. Wystarczy wybrać wygodną dla siebie formę kontaktu: e-mail, infolinia telefoniczna oraz formularz kontaktowy dostępny na stronie usługodawcy. 

  1. Funkcjonalność: 

Sklep internetowy działający na oprogramowaniu pozwala na łatwe i wygodne zintegrowanie wszystkich niezbędnych elementów, takich jak płatności online, firmy kurierskie czy porównywarki cenowe. Oprogramowanie Shoper umożliwia również wystawianie faktur jednym kliknięciem. Zautomatyzowanie tych elementów w oprogramowaniu Shoper pozwala na szybsze działanie, dzięki czemu sprzedający może uzyskać więcej wolnego czasu. Shoper to narzędzie, które maksymalnie ułatwia i przyspiesza handel w internecie. 
Ty skupiasz się wyłącznie na realizacji kolejnych zamówień. 

  1. Integracje z platformami sprzedażowymi i firmami kurierskimi: 

Funkcjonalność panelu administracyjnego oprogramowania Shoper pozwala na szybką integrację z platformami sprzedażowymi Allegro oraz Ceneo. Z poziomu panelu sprzedawca może wystawiać aukcje na tych platformach za pomocą kilku kliknięć. Nie musi robić tego ręcznie, dodając każdy produkt po kolei.  

Sprzedawca może również zintegrować swój sklep z firmami kurierskimi (DPD, GLS, DHL, UPS, FedEx), Pocztą Polską, Paczką w Ruchu, Apaczką, Furgonetką oraz InPostem. Takie udogodnienie pozwala na tworzenie przesyłek w panelu sprzedawcy i drukowanie gotowych etykiet nadawczych, bez konieczności podpisywania umowy z przewoźnikiem. 

  1. Wymarzony wygląd sklepu: 

Dzięki oprogramowaniu firmy Shoper twój sklep nie musi wyglądać zwyczajnie. Możesz wybrać spośród gotowych szablonów graficznych i nadać swojemu sklepowi atrakcyjny wygląd. Wystarczy tylko wybrać odpowiedni szablon i wgrać go do swojego sklepu Shoper. Zdecydowanie wygląd sklepu wpływa również na sprzedaż. Dlatego warto zadbać o to, by dobrze wyglądał na każdym urządzeniu: komputerze, tablecie czy smarfonie. Dzięki technologi RWD panel administracyjny dopasowuje się do ekranu urządzenia, z którego korzysta kupujący, czy sprzedawca. 

  1. Bezpieczeństwo: 

Sklep internetowy czy stacjonarny – bezpieczeństwo musi być na pierwszym miejscu. Pobierane dane osobowe oraz informacje odnośnie zakupów muszą być bezpieczne. Oprogramowanie Shoper zapewnia bezpieczeństwo dzięki szyfrowaniu SSL, które stosują również banki. Obecnie jest to najbezpieczniejszy sposób ochrony danych osobowych. Certyfikat SSL skutecznie zabezpiecza dokonywanie płatności online oraz wszelkie przesyłanie danych. 

  1. Różne wersje językowe strony: 

Dzięki samodzielnej edycji fraz w panelu administracyjnym Shoper pozwala na uruchomienie sklepu internetowego w dowolnym języku. 

Podsumowując, aby zacząć prowadzić swój biznes on-line wystarczy Ci jedynie: biurko, wolny pokój, laptop, internet oraz oprogramowanie Shoper, dzięki któremu prowadzenie e-sklepu będzie o wiele łatwiejsze i zdecydowanie przyspieszy Twoją pracę. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments