poniedziałek, 19 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Kasa fiskalna w sklepie internetowym – czy jest konieczna?

Kasa fiskalna w sklepie internetowym – czy jest konieczna?

Dzięki zapisom w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 grudnia 2017 roku większość sklepów internetowych nie ma obowiązku posiadania kasy fiskalnej przy sprzedaży na fakturę nawet dla osób prywatnych.  

Sprzedaż w Internecie zazwyczaj wiąże się ze sprzedażą wysyłkową więc nie ma konieczności stosowania drukarki fiskalnej do paragonów. Nie dotyczy to jednak wszystkich e-sklepów. Nie wystawiać paragonów na kasie fiskalnej nie muszą: 

  • Sklepy prowadzące sprzedaż wysyłkową przy pomocy firm kurierskich; 
  • Sklepy, które stosują tylko płatności poprzez bank (nie ma możliwości zapłacenia gotówką); 
  • Sklepy, których obrót nie przekroczył 20 000 zł w roku poprzednim; 
  • Sklep, który sprzedaje towary niewykluczone z listy objętych możliwością sprzedaży bez kasy fiskalnej (§4 Rozporządzenia w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących); 

Sprzedając w e-sklepie musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach: 

  1. Udostępniaj w swoim sklepie tylko płatności przechodzące przez bank (karta płatnicza, szybkie przelewy czy pobranie). 
  1. Wystawiaj fakturę zamiast paragonu (nawet dla osób prywatnych). 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments