sobota, 16 października, 2021
portal sprzedawcy
Strona głównajak założyć sklep internetowyKoszty związane ze sklepem internetowym

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów związana jest ściśle z wybranym rozwiązaniem. Na większość z nich można wpłynąć chociażby samodzielnym wykonaniem. Z pomocą firmy Shoper, założenie sklepu internetowego wymaga jeszcze mniej kosztów niż Ci się wydaje. 

W dzisiejszym artykule pokażemy Wam na jakie koszty trzeba się przygotować. 

Przede wszystkim musisz wiedzieć co wymaga opłacie na starcie jak i w trakcie prowadzenia sklepu internetowego: 

  • Rejestracja firmy; 
  • Zakup domeny; 
  • Stworzenie logo; 
  • Zakup dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia działalności (regulamin sklepu internetowego);
  • Opłacenie serwera;
  • Certyfikat SSL;
  • Księgowość;
  • ZUS;
  • Marketing. 

Przy samodzielnym działaniu w zakresie wyżej wymienionych opłat, kwoty te mogą wydawać się bardzo wysokie. Jednak, jeśli założysz swój sklep internetowy za pomocą Shoper’a, koszty te zdecydowanie spadną w dół. Wybierając konkretną wersję pakietu, masz wpływ na ogólny koszt. Na platformie Shoper, możesz otworzyć swój sklep internetowy płacąc w tym momencie jedynie 25 zł miesięcznie. A w takim abonamencie masz zawarte, na przykład: 

  • Sklep, który od początku jest gotowy do uruchomienia; 
  • Integrację z Allegro; 
  • Integrację z firmami kurierskimi;
  • Integrację z bramkami płatności; 
  • Wsparcie techniczne na każdym kroku. 

Shoper nie pobiera żadnej prowizji od sprzedaży. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments