Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów związana jest ściśle z wybranym rozwiązaniem. Na większość z nich można wpłynąć chociażby samodzielnym wykonaniem. Z pomocą firmy Shoper, założenie sklepu internetowego wymaga jeszcze mniej kosztów niż Ci się wydaje.
W dzisiejszym artykule pokażemy Wam na jakie koszty trzeba się przygotować.
Przede wszystkim musisz wiedzieć co wymaga opłacie na starcie jak i w trakcie prowadzenia sklepu internetowego:
- Rejestracja firmy;
- Zakup domeny;
- Stworzenie logo;
- Zakup dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia działalności (regulamin sklepu internetowego);
- Opłacenie serwera;
- Certyfikat SSL;
- Księgowość;
- ZUS;
- Marketing.
Przy samodzielnym działaniu w zakresie wyżej wymienionych opłat, kwoty te mogą wydawać się bardzo wysokie. Jednak, jeśli założysz swój sklep internetowy za pomocą Shoper’a, koszty te zdecydowanie spadną w dół. Wybierając konkretną wersję pakietu, masz wpływ na ogólny koszt. Na platformie Shoper, możesz otworzyć swój sklep internetowy płacąc w tym momencie jedynie 25 zł miesięcznie. A w takim abonamencie masz zawarte, na przykład:
- Sklep, który od początku jest gotowy do uruchomienia;
- Integrację z Allegro;
- Integrację z firmami kurierskimi;
- Integrację z bramkami płatności;
- Wsparcie techniczne na każdym kroku.
Shoper nie pobiera żadnej prowizji od sprzedaży.