piątek, 23 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Kto to jest Influencer i jak może pomóc wypromować markę?

Kto to jest Influencer i jak może pomóc wypromować markę?

Pojawia się coraz więcej sposobów i metod na promocje marki. Większą uwagę przykuwa się do promocji w sieci. Nowym trendem na marketing w Internecie jest influencer marketing. Niezbędna do tego jest osoba, która wypromuje markę, zwana influencerem

Influencer to osoba wpływowa, która jest znana w świecie mediów społecznościowych. Dzięki licznej liczbie osób obserwujących jest w stanie oddziaływać na ludzi, którzy ją obserwują. Osoba ta zazwyczaj prowadzi bloga, vloga, konto na YouTube, Facebooku czy Instagramie i pokazuje swoje pasje lub dzieli się momentami ze swojego życia prywatnego, co pozwala na uzyskanie zaufania grupy odbiorców co w przyszłości może wpłynąć na reakcje po promocji danego produktu czy marki.  

Jak wybrać odpowiedniego influencera? 

Na samym początku warto zaobserwować daną osobę w sieci i sprawdzić, jak działa, co pokazuje oraz jakie produkty czy usługi już promuje. Dobrze, aby były zgrane z tym co dany użytkownik publikuje na swoich portalach społecznościowych, ale należy zwrócić również uwagę na to, aby nie powielać z innymi promowanymi produktami. Warto w tym momencie zaobserwować również zasięgi influencera oraz grono odbiorców.  

Współpraca z influencerem 

W pierwszej kolejności po wyborze danego influencera trzeba zastanowić się nad zaproponowaną współpracą. Każda osoba wymaga indywidualnego podejścia. Zazwyczaj współprace dogaduje się z menagerem znanej osoby. Jeśli dojdzie do podjęcia współpracy należy ustalić na jakiej zasadzie podejmuje współpracę – czy będzie to na zasadzie barteru, czy może określonego wynagrodzenia. Po podjęciu współpracy warto przedstawić danej osobie czego od niej oczekujemy, jednak bez większego nacisku na formę prezentacji. Jeśli prezentacja będzie zbyt sztuczna i odbiegająca od formy prowadzenia profilu, obserwatorzy to zauważą i być może reklama nie przełoży się na dobrą sprzedaż. Influencer powinien w naturalny i dotychczasowo wybrany sposób reklamować dane produkty czy usługi. Zazwyczaj współpraca nie kończy się na jednorazowej reklamie. Jeśli firma zaobserwuje wzrost sprzedaży po relacji danego influencera, często kontynuuje współpracę na dłuższy okres. 

Jakie efekty może przynieść praca z influencerem? 

Obecnie z najbardziej popularnej metody marketingu korzysta coraz więcej firm. Nie tylko sprzedaż przeniosła się w większej części do Internetu, ale znane osoby na portalach społecznościowych przyciągają z dnia na dzień coraz większą liczbę swoich fanów. Po wyborze dobrego influencera firma może cieszyć się ogromnym zainteresowaniem danym produktem, który został przedstawiony przez influencera. Nowa marka czy firma, która współpracuje ze znaną osobą ma większą siłę przebicia na rynku i może natychmiastowo zdobyć liczne grono potencjalnych kupujących. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments