poniedziałek, 19 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Pozycjonowanie sklepu internetowego – co i jak?

Pozycjonowanie sklepu internetowego – co i jak?

Aby doszło do zamówienia, użytkownicy muszą dowiedzieć się o Twoim sklepie internetowym. Dzięki skutecznemu marketingowi, internauci po wyszukaniu w wyszukiwarce zostaną przekierowani właśnie do Twojego sklepu.  

Dzięki pozycjonowaniu w Internecie, Twój sklep może być wyświetlany jako jeden z pierwszych w wyszukiwarce Google.  

Pozycjonowanie SEO (Search Engine Optimization) to szereg wielu działań, które mają na celu wyświetlanie i osiąganie przez Twój sklep internetowy jak najwyższych wyników w wynikach wyszukiwania. Ze względu na to, że do większości zakupów w danym sklepie dochodzi dzięki odnalezieniu ich w wyszukiwarce Google, każdemu handlowcowi powinno zależeć na wysokich wynikach.  

Od czego zacząć pozycjonowanie w Twoim sklepie internetowym? 

Przede wszystkim skup się na słowach kluczowych, na które chcesz poświęcić najwięcej i które będą kierowały użytkowników sieci do Ciebie. Słowa kluczowe to inaczej mówiąc frazy. Nie mogą to być oczywiście wszystkie słowa czy wyrazy. Wybierz kilka, ale konkretnych. 

Zwiększyć swoje szanse na wyszukanie w sieci możesz zwiększyć również za pomocą prowadzenia bloga. W artykułach możesz “wkradać” swoje słowa kluczowe. 

Zdecydowanie pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie może również certyfikat SSL, który firma Google traktuje bardzo poważnie.  

Pozycjonowanie to nie tylko wspomniane słowa kluczowe. Na dobre wyszukiwanie wpływa również ogólny wygląd strony czy przedstawiane na niej treści. Informacje na Twojej stronie wzbogacone dodatkowo o grafikę czy linki zewnętrzne zdecydowanie mogą pomóc w lepszych wynikach. Treści zamieszczane powinny być dokładnie przeanalizowane tak aby nie zawierały błędów.  

Niestety nie można oczekiwać, że efekty pozycjonowania będą natychmiastowe. W większości przypadków jest to czas około 6 miesięcy i nie ma sposobu, aby przyspieszyć ten proces.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments