poniedziałek, 19 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna e-commerce Reklamy Google Ads - co jest niedozwolone?

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

Google Ads to system reklamowy, który oferuje firma Google. Tak jak każda firma, Google posiada swój regulamin, w którym określa co jest dozwolone a co niedozwolone. Sprawa odnosi się także do zamieszczanych treści w reklamach Google Ads. Zakazuje się: 

  • Publikacji niedozwolonych treści;
  • Publikacji niedozwolonych praktyk 
  • Publikacji treści, które podlegają ograniczeniom 
  1. Nie można zachęcać do zakupu podróbek danego produktu – zakaz bezpośredniego zachęcania do produktów, na których widnieje logo znanej marki, które mogą wprowadzić klientów w błąd;
  2. Zakaz reklamowania niebezpiecznych produktów oraz usług – broń, wyroby tytoniowe, alkohol czy materiały wybuchowe;
  3. Zakaz reklamowania nieprzyzwoitych treści – treści erotyczne, treści które mogą urazić uczucia innych użytkowników ze względu na ich orientację seksualną, czy kolor skóry;
  4. Zakaz fałszywych reklam – brak opisów produktów, czy podawanie nieprawdziwych informacji odnośnie produktu czy usługi.

Korzystając z reklam Google Ads należy mieć na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych. Nie można ich w żaden sposób wykorzystywać w niesłusznych i niejasnych celach.  

Aby reklama została zaakceptowana oraz dotarła do szerokiego grona należy pamiętać: 

  • Poprawny format plików (określona liczba znaków oraz odpowiednie wymiary w przypadku reklamy graficznej); 
  • Czysty, przejrzysty przekaz; 
  • Spełnienie wszystkich kryteriów dotyczących miejsc docelowych.

W celu uniknięcia odrzucenia danej reklamy przez Google, trzeba działać w zgodzie z regulaminem serwisu, który czuwa nad bezpieczeństwem użytkowników sieci. 

Poprzedni artykułCo zrobić z elektrośmieciami?
Następny artykułCo to jest rejestr BDO?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments