niedziela, 4 czerwca, 2023
portal sprzedawcy
Strona głównae-commerceReklamy Google Ads - co jest niedozwolone?

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

Google Ads to system reklamowy, który oferuje firma Google. Tak jak każda firma, Google posiada swój regulamin, w którym określa co jest dozwolone a co niedozwolone. Sprawa odnosi się także do zamieszczanych treści w reklamach Google Ads. Zakazuje się: 

  • Publikacji niedozwolonych treści;
  • Publikacji niedozwolonych praktyk 
  • Publikacji treści, które podlegają ograniczeniom 
  1. Nie można zachęcać do zakupu podróbek danego produktu – zakaz bezpośredniego zachęcania do produktów, na których widnieje logo znanej marki, które mogą wprowadzić klientów w błąd;
  2. Zakaz reklamowania niebezpiecznych produktów oraz usług – broń, wyroby tytoniowe, alkohol czy materiały wybuchowe;
  3. Zakaz reklamowania nieprzyzwoitych treści – treści erotyczne, treści które mogą urazić uczucia innych użytkowników ze względu na ich orientację seksualną, czy kolor skóry;
  4. Zakaz fałszywych reklam – brak opisów produktów, czy podawanie nieprawdziwych informacji odnośnie produktu czy usługi.

Korzystając z reklam Google Ads należy mieć na uwadze przede wszystkim bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych. Nie można ich w żaden sposób wykorzystywać w niesłusznych i niejasnych celach.  

Aby reklama została zaakceptowana oraz dotarła do szerokiego grona należy pamiętać: 

  • Poprawny format plików (określona liczba znaków oraz odpowiednie wymiary w przypadku reklamy graficznej); 
  • Czysty, przejrzysty przekaz; 
  • Spełnienie wszystkich kryteriów dotyczących miejsc docelowych.

W celu uniknięcia odrzucenia danej reklamy przez Google, trzeba działać w zgodzie z regulaminem serwisu, który czuwa nad bezpieczeństwem użytkowników sieci. 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments