Reklamy zamieszczane w Internecie są w obecnych czasach najbardziej popularne i dzięki nim można uzyskać spore przychody sprzedażowe. Dzięki personalizacji oraz analizie zachowania użytkowników w sieci, można idealnie dopasować kampanie reklamowe. Jednym z najbardziej znanych źródeł reklam w sieci jest Google Ads. Jest to system reklamowy, który oferuje firma Google. Reklamy opierają się przede wszystkim na wyświetlaniu w oknie wyszukiwarki linków sponsorowanych oraz reklam graficznych przykuwających wzrok.
Jakie typy reklam możemy wyróżnić w Google Ads?
- Reklamy graficzne – reklamy, które zwracają na siebie uwagę za pomocą zdjęć, obrazów czy wyrazistych kolorów. Przyjmują formę banerów i chcą zainteresować użytkowników ofertą danego sklepu lub konkretnym pojawiającym się produktem;
- Reklamy tekstowe – składają się z trzech części: nagłówka, tekstu reklamy oraz adresu URL. Reklamy mają zainteresować odwiedzających krótkim opisem danego produktu czy informacją o obowiązującej promocji;
- Reklamy wideo – najczęściej zauważane na YouTube. Wyświetlają się zazwyczaj jako przerywnik innych filmów;
- Reklamy w Gmailu – reklamy, które wyświetlają się podczas korzystania ze skrzynki odbiorczej. Zazwyczaj u góry strony. Zazwyczaj reklamy są spersonalizowane i wysyłane w formie wiadomości;
- Kampanie produktowe – reklamy, które zawierają zdjęcie danego produktu, jego nazwę oraz cenę. Zazwyczaj wykorzystywane przez sklepy internetowe.
Czy warto skorzystać z reklam Google Ads?
Dzięki udogodnieniom firmy Google, można w łatwy sposób zarządzać przede wszystkim budżetem na kampanie reklamowe. Wszystkie reklamy wyświetlane dzięki Google Ads cieszą się ogromnym zainteresowaniem, a co najważniejsze docierają do większej ilości użytkowników. Różne formy wyświetlania reklam sprawiają, że klienci nie czują się znudzeni, można przykuć większą uwagę potencjalnych odbiorców poprzez wyświetlanie różnych firm reklamy.