piątek, 23 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna wszystko o Google Ads Reklamy Google Ads – typy reklam

Reklamy Google Ads – typy reklam

Reklamy zamieszczane w Internecie są w obecnych czasach najbardziej popularne i dzięki nim można uzyskać spore przychody sprzedażowe. Dzięki personalizacji oraz analizie zachowania użytkowników w sieci, można idealnie dopasować kampanie reklamowe. Jednym z najbardziej znanych źródeł reklam w sieci jest Google Ads. Jest to system reklamowy, który oferuje firma Google. Reklamy opierają się przede wszystkim na wyświetlaniu w oknie wyszukiwarki linków sponsorowanych oraz reklam graficznych przykuwających wzrok. 

Jakie typy reklam możemy wyróżnić w Google Ads? 

  • Reklamy graficzne – reklamy, które zwracają na siebie uwagę za pomocą zdjęć, obrazów czy wyrazistych kolorów. Przyjmują formę banerów i chcą zainteresować użytkowników ofertą danego sklepu lub konkretnym pojawiającym się produktem;
  • Reklamy tekstowe – składają się z trzech części: nagłówka, tekstu reklamy oraz adresu URL. Reklamy mają zainteresować odwiedzających krótkim opisem danego produktu czy informacją o obowiązującej promocji;
  • Reklamy wideo – najczęściej zauważane na YouTube. Wyświetlają się zazwyczaj jako przerywnik innych filmów;  
  • Reklamy w Gmailu – reklamy, które wyświetlają się podczas korzystania ze skrzynki odbiorczej. Zazwyczaj u góry strony. Zazwyczaj reklamy są spersonalizowane i wysyłane w formie wiadomości;
  • Kampanie produktowe – reklamy, które zawierają zdjęcie danego produktu, jego nazwę oraz cenę. Zazwyczaj wykorzystywane przez sklepy internetowe. 

Czy warto skorzystać z reklam Google Ads? 

Dzięki udogodnieniom firmy Google, można w łatwy sposób zarządzać przede wszystkim budżetem na kampanie reklamowe. Wszystkie reklamy wyświetlane dzięki Google Ads cieszą się ogromnym zainteresowaniem, a co najważniejsze docierają do większej ilości użytkowników. Różne formy wyświetlania reklam sprawiają, że klienci nie czują się znudzeni, można przykuć większą uwagę potencjalnych odbiorców poprzez wyświetlanie różnych firm reklamy. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments