czwartek, 28 stycznia, 2021
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna jak założyć sklep internetowy Serwisy społecznościowe i negatywne komentarze oraz treści

Serwisy społecznościowe i negatywne komentarze oraz treści

Według organu wykonawczego Unii Europejskiej wszystkie portale społecznościowe winne ponosić odpowiedzialność za zamieszczane treści na stronach portali. Większość z nich zgadza się ze zdaniem Komisji Europejskiej, jednakże nie w pełni.  

Wpływ treści zamieszczanych na portalach społecznościowych taki jak Facebook czy Twitter ma ogromne znaczenie na kształtowanie się opinii publicznej w każdym temacie. Zdaniem Komisji Europejskiej to administratorzy serwisów społecznościowych powinni mieć kontrolę nad zamieszczanymi treściami, co swoją drogą sprzeczne jest z tak zwaną wolnością słowa.  

Według przewodniczącej ds. Wartości organu wykonawczego Unii Europejskiej, Viery Jourovej “narzędzia samoregulacji, takie jak kodeks postępowania w sprawie mowy nienawiści w Internecie, przyniosły pozytywne rezultaty, to obecnie czas takich “dżentelmeńskich umów” się skończył. Dobrowolnym narzędziom muszą towarzyszyć regulacje i odpowiedzialność platform.” Jej zdaniem Facebook powinien podjąć jakiś dodatkowy wysiłek w walce z negatywnymi i szkodliwymi publikacjami w Internecie. 

Cała sytuacja wydaję się być nieco skomplikowana, z jednej strony władze nie chcą aby w Internecie publikowane były negatywne treści, które mają wpływ na opinię publiczną, a z drugiej strony istnieje tak zwana wolność słowa i ograniczenia nie powinny być stosowane. 

Komisja Europejska chciałaby, aby właściciele platform społecznościowych współpracowali z nimi w sprawie publikacji negatywnych treści na serwisach społecznościowych. Myślą nad regulacjami prawnymi w tym temacie.  

Dokumenty odnoszące się do pracy mediów oraz serwisów społecznościowych w Unii Europejskiej to Kodeks Usług Cyfrowych oraz Biała Księga. W tematyce przeciwdziałania rozprzestrzeniania się negatywnych treści w sieci ma pomóc sztuczna inteligencja, która będzie wykrywała zakazane lub negatywne treści i je usuwała. W trosce o bezpieczeństwo obywateli Unii Europejskiej i opinie publiczną pod koniec roku 2020 będą już opublikowane konkretne przesłania. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments