środa, 28 października, 2020
e-commerce

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

0
e-commerce

Kilka słów o Marketing Automation

0
e-commerce

Kilka pomysłów na domowy biznes w 2020 roku

0
e-commerce

Jak otworzyć sklep internetowy?

0
e-commerce

Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

0
e-commerce

Marża i narzut – jak obliczyć?

0
e-commerce

Informator po Google Ads

0
e-commerce

Co to jest rejestr BDO?

0
e-commerce

Reklamy Google Ads – co jest niedozwolone?

0
e-commerce

Co zrobić z elektrośmieciami?

0
e-commerce

Prezes UOKiK – jakie decyzje może podjąć?

0
wszystko o Google Ads

Reklamy Google Ads – typy reklam

0
e-commerce

Jak założyć fundację?

0
e-commerce

Zalety prowadzenia sklepu internetowego

0
e-commerce

Zarabianie w Internecie

0
e-commerce

Odstąpienie od umowy przez podróżnego

0
e-commerce

Stop Geoblokowania – o co w tym chodzi?

0
e-commerce

Jak funkcjonuje marketing automation?

0
Strona główna jak założyć sklep internetowy Serwisy społecznościowe i negatywne komentarze oraz treści

Serwisy społecznościowe i negatywne komentarze oraz treści

Według organu wykonawczego Unii Europejskiej wszystkie portale społecznościowe winne ponosić odpowiedzialność za zamieszczane treści na stronach portali. Większość z nich zgadza się ze zdaniem Komisji Europejskiej, jednakże nie w pełni.  

Wpływ treści zamieszczanych na portalach społecznościowych taki jak Facebook czy Twitter ma ogromne znaczenie na kształtowanie się opinii publicznej w każdym temacie. Zdaniem Komisji Europejskiej to administratorzy serwisów społecznościowych powinni mieć kontrolę nad zamieszczanymi treściami, co swoją drogą sprzeczne jest z tak zwaną wolnością słowa.  

Według przewodniczącej ds. Wartości organu wykonawczego Unii Europejskiej, Viery Jourovej “narzędzia samoregulacji, takie jak kodeks postępowania w sprawie mowy nienawiści w Internecie, przyniosły pozytywne rezultaty, to obecnie czas takich “dżentelmeńskich umów” się skończył. Dobrowolnym narzędziom muszą towarzyszyć regulacje i odpowiedzialność platform.” Jej zdaniem Facebook powinien podjąć jakiś dodatkowy wysiłek w walce z negatywnymi i szkodliwymi publikacjami w Internecie. 

Cała sytuacja wydaję się być nieco skomplikowana, z jednej strony władze nie chcą aby w Internecie publikowane były negatywne treści, które mają wpływ na opinię publiczną, a z drugiej strony istnieje tak zwana wolność słowa i ograniczenia nie powinny być stosowane. 

Komisja Europejska chciałaby, aby właściciele platform społecznościowych współpracowali z nimi w sprawie publikacji negatywnych treści na serwisach społecznościowych. Myślą nad regulacjami prawnymi w tym temacie.  

Dokumenty odnoszące się do pracy mediów oraz serwisów społecznościowych w Unii Europejskiej to Kodeks Usług Cyfrowych oraz Biała Księga. W tematyce przeciwdziałania rozprzestrzeniania się negatywnych treści w sieci ma pomóc sztuczna inteligencja, która będzie wykrywała zakazane lub negatywne treści i je usuwała. W trosce o bezpieczeństwo obywateli Unii Europejskiej i opinie publiczną pod koniec roku 2020 będą już opublikowane konkretne przesłania. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Koszty związane ze sklepem internetowym

Założenie sklepu internetowego i jego działanie wiąże się z kosztami. Jednakże nie są one aż tak wysokie, jakby się mogło wydawać. Większość kosztów...

Sklep internetowy w branży odzieżowej – co i jak?

Zdecydowałeś się na otwarcie sklepu odzieżowego w sieci, to już połowa sukcesu za Tobą, a mianowicie wybór konkretnej branży. Zdecydowanie jest to...

Założenie gospodarstwa rolnego – co i jak

Dla osób, które nie miały wcześniej z gospodarstwem rolnym nic wspólnego, założenie własnego nie będzie takim prostym zadaniem. Aby założyć własne gospodarstwo...

Co sprzedawać w Internecie bez działalności gospodarczej?

Dzięki wejściu Konstytucji Biznesu, sprzedaż na małą skalę możliwa jest również bez prowadzenia zarejestrowanej działalności gospodarczej. Skorzystać z tego mogą przede wszystkim osoby,...

Recent Comments